Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

kärleken

Publicerad 2012-05-15 22:51:05 i Allmänt,

Mitt ibland alla arga inlägg vill jag berätta om något som gör mig så sjukt glad. När vi kommer till förskolan och något av de andra barnen utropar "Milian!" eller "Mi-i-a!", då blir jag glad!

Idag kom en liten kompis fram när jag satt med en något bortkommen son i knät. Hen säger "Milian" och lägger sina händer mjukt på hans mage samtidigt som ögonkontakten är total. I några få sekunder är det bara de två som existerar i hela världen. Jag kände mig faktiskt som femte hjulet och det var ganska märkligt. Känslor är stora saker.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-17 16:16:50

Det är fint att det finns så mycket kärlek och att den märks så tydligt redan när de är väldigt små.

Postat av: Kat

Publicerad 2012-05-27 21:45:40

Det är ganska synd ibland att vi lär oss tygla känslorna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela