Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

ganska så häftigt

Publicerad 2012-06-23 22:25:57 i Allmänt,

I december flyttade vi till vårt hus. Vårt eget hus! Då sa jag till sambon att det första halvåret kommer vara riktigt kämpigt men sen kommer det bara bli bättre och bättre.

Det är mycket som har hänt under det här halvåret. Vi har kommit i ordning i huset.  Milian har börjat på dagis och stormtrivs. Jag kör bil. Både jag och sambon har fått riktigt bra jobb och ekonomin börjar ordna upp sig. Det är ganska så häftigt.

Vi har mycket kvar att göra men jag är så glad över vårt hus, över att bo här och över allting runtomkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela