Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

mitt lilla dagisbarn

Publicerad 2012-04-24 11:35:36 i Allmänt,

I fredags var Milian på förskolan hela dagen (5 timmar). Det gick väldigt bra och han hade inte ens försökt gråta. Både lunch och vila hade funkat. Men med mig hem fick jag en helt annan Milian än vad jag är van vid. Igår var han inte heller sig själv men på ett annat sätt. Jag har även märkt av detta under helgen.

Han har fått dille på ballonger och blir helt hispig och manisk av att leka med dem. Sedan vi nattningen så är han jättedåsig men får någon konstig energitopp efter vällingen. Han pratar på och tumlar runt i 110 så han blir helt svettig. Upprepar samma ord och samma rörelse. Igår tog det två timmar att få honom att somna. Jag vet inte riktigt hur jag ska möta det här och tycker nästan det är lite otäckt. Hoppas att han är lugnare idag efter hämtningen.

Barnfri som jag är har jag hunnit städa undan i huset, tvätta en maskin och söka 5 nya jobb. En kopp kaffe har jag också fått i mig! Ja... och så har ja kört bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela