Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

livet på bb

Publicerad 2012-04-17 18:52:33 i Allmänt,

Efter några horribla timmar på uppvaket fick jag äntligen rullas till BB för att träffa min lilla familj. Jag älskar tanken på att vi är en liten familj.

Första mötet med Milian kändes så naturligt och jag kände direkt att det var den där lille skrutten som legat i min mage och groddat. Liten och liten, han vägde 4540g och var 58 cm lång. När han låg i min famn hamnade hans små (stora) fötter vid snittet hela tiden, det gjorde riktigt ont men vad är lite smärta när man håller i hela sin värld.

Vi hade några underbara dagar på BB. Personalen tog så fint hand om oss och aldrig har jag väl blivit så bortskämd av min sambo. Det var så fantastiskt att äntligen få träffa Milian och bara få umgås. Sen sov jag ju mycket också och tränade på att resa mig utan magmuskler. Mjölkduschar och blodöversvämingar förekom också, men det är inte det jag minns. Jag minns vistelsen som att bo på femstjärnigt med världens finaste familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela