Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Bröstmaffian

Publicerad 2011-01-08 19:05:41 i Allmänt,

I  torsdags var hela föräldragruppen, aka bröstmaffian, på besök. 6 starka mammor och 6 underbara bebisar. Det var så kul att träffa allihop och tiden bara flög iväg! Vi är 2 snitt, 2 igångsatta och 2 "normala" men hade 6 helt skilda förlossningsberättelser. Det blev bebissnack till 100% och var så skönt! Milian uppförde sig exemplariskt och verkade trivas riktigt bra. Han verkar gilla när det pratas runt omkring honom. I övrigt så älskar han oväsen, bäst är det om TV:n, datorn och musik ger ifrån sig ljud samtidigt.
Sköterskan från BVC var och hälsade på i tisdags. Lille Mille hade gått upp otroligt mycket i vikt, över sin födelsevikt vilket är ovanligt tydligen. Jag blev så glad över att jag har power i mina boobs att jag nästan började gråta. Jag oroar mig för allt nu för tiden så det var verkligen skönt att få bekräftat att lillskiten faktiskt mår bra. Sköterskan sa även att han måste äta i alla fall var 4:e timme vilket innebär att jag tvingar upp honom när han sover som bäst på natten. Har inte allt känts bra så i natt sket jag i det! Vi sov så gott hela familjen och matningen skötte sig själv.
Måste mata nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela