Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Gran Canaria

Publicerad 2011-02-13 11:52:56 i Allmänt,

Då är vi hemkomna från en underbar men kort semester. Solen sken alla dagar förutom några timmar på onsdagskvällen. Då började regnet hälla ner precis när vi kom till hotellet. Mig gjorde det inte så mycket för jag blev matförgiftad och kräktes hela kvällen och natten. Men sen var det över och vi fick en underbar och slapp sista dag i solen. Det var härligt att träffa pappan min och bara få vara utan att han har jobb att göra. Han och Severin avnjöt många öl tillsammans och Milian fick sig några nyp i kinden av nyblivne morfarn. Att flyga med lille Mille gick som en dans både dit och hem. Han sov hela vägen. Innan vi fick flyga hem fick vi utstå 12 timmars försening på ett hotell i Las Palmas. Det var mindre kul, men hem kom vi ju!
Millis första utlandsresa avklarad och fler lär det bli! I juni står Rhodos på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela