Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Fågelmässa

Publicerad 2010-09-04 15:22:27 i Allmänt,

Jag och min frabror är på fågelmässa i Skanör Falsterbo. Vi representerar mitt jobb och det går riktigt bra. Inte så mycket fol men vi pratar med många och jag tror att det handlar om kvalitet framför kvantitet. Har träffat gamla resenärer till oss, de som varit i kontakt med oss och sådana som har arbetskamrater som åkt med oss! Så det känns riktigt bra. Men det är kallt.... Vi ställer ut i tält utan inframvärme och vårt bord är precis vid ingången i snålblåsten. Så nu börjar jag känna av nacken. Men imorgon blir inte en lika lång dag. Och imorgon får jag träffa mamma!


Är så kul att få göra något med farbror. Han har funnits där hela min uppväxt och nu kan vi äntligen göra något tillsammans. Annars när vi träffas jobbas det ju mest. I alla fall från hans sida. Nu får vi tid att prata och umgås. Kvalitetstid. Me like it! Sedan är han riktigt bra på att promota företaget också!


Imorgon blir det alltså mamma. Då ska jag kramas. Har blivit så mammig sedan det började växa i magen. Eller familjig över huvud taget. Jag vill ha familjen nära. Hela familjen. Snart får jag dock min egen lilla familj... Jag längtar. Inte för att det är särskilt besvärligt att ha halva familjen i magen just nu. Det är riktigt mysigt faktiskt och jag har bara småkrämpor. Krämpor har man ju alltid ändå... På den här länken:
http://www.facebook.com/album.php?aid=187878&id=631327882&l=573f7b72ba
kan ni se de senaste bilderna på lilla magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela