Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

filarns också

Publicerad 2010-07-23 09:38:03 i Allmänt,

Igår köpte jag långfil "den Norrlänska filen" eftersom jag är så trött på att all fil är flytande som mjölk här i södern. Jag minns att jag testat långfil förr och jag tror minsan min farmor åt det när jag var liten. Men ja.... Snacka om lång! Den är så seg att den glider av skeden. Så jag måste ha mycket flingor i. Och det är ju livsfarligt att äta för det blir långa tuggummitrådar som gärna vill hamna utanför munnen! Ska den verkligen vara så? För det minns jag inte... Nu måste jag som snurra skeden sådär som man gör när man äter spagetti!
Igår bokade jag in min och min farbrors biljett till en fågelmässa i september. Jag ska försöka sälja resor för jobbet och han är med som fågelexpert! Ja, och så han han ju sett många av länderna också! Ska bli skitroligt verkligen. Och efter mässan tar jag lite ledigt från jobbet och stannar hos mamma i 2 dagar. Blir väl sista gången jag får se henne innan jag är mamma själv... Knyttet är för övrigt väldigt lugnt i magen och det gör mig såklart orolig efter den senaste tidens kittlande sparkar och boxningar. Men det är nog helt i sin ordning!
Nu ska jag åka och skriva kontrakt för nya lägenheten och sen blir det tåget till Göteborg!
Ha en trevlig helg allihopa! Pappa, jag hoppas att allt flyter på bra i helgen.

Kommentarer

Postat av: Stora L

Publicerad 2010-07-26 19:36:46

Det var länge sen jag läste din blogg och så överraskar du med att vara gravid. Grattis till er båda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela