Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Barnvagn

Publicerad 2010-07-27 19:45:37 i Allmänt,

Nu har sötsuget kommit tillbaka men fortfarande vet jag inte vad jag vill äta. Har börjat äta järntabletter, det är inte så sött men gör mig stenhård i magen!
Idag blev det inköp av barnvagn. Precis den jag ville ha men 3 månader begagnad så fick den billigare. Behöver dock babyskydd/bilbarnstol och liggdelen för att den ska vara komplett. Nu passar den bara en sittande bebis! Men himla smidigt att man kan snäppa på en bilbarnstol direkt på chassit! Jag fick en fin kamoflagefärgad skötväska på köpet. HAr även inhandlat en babyfilt idag som jag suktat efter såååå länge. Ljusgrön med prickar på ena sidan. Baksidan är brun och lurvig.
Göteborg var trevligt. Träffade alla fina vänner som jag kunde tänka mig! Det blev mycket fika och mycket regn men det gör inte så mycket. Imorgon kommer mamma och småbröderna över natten. Så nu blir det städa av!
Vecka 19+6
Vagnen
Kärleken i Göteborg

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2010-07-27 21:07:31

Tips: Blutsaft. Man blir inte lika kass i magen av det som järntabletter. Fungerade/fungerar prima för mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela