Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Ja det var ju ett tag sedan

Publicerad 2009-05-17 09:39:26 i Allmänt,

Det där riktigt stora som skulle hända. Det har inte hänt. Och jag vet inte om jag kan skriva om det här heller. För övrigt så spelar det ingen roll längre. 

Sedan i torsdags har jag besök ända från Zanzibar. Yussuf, min kollgega på hotellet, har hittat till kalla Europa. Idag ska vi till Parken Zoo tillsammans med massor av mina vänner. Sedan ska vi till chefen för middag ikväll tror jag.

Puss och kram. Jag tror jag återkommer inom kort. Fast i och för sig. Nästa vecka åker jag till Riga. Någon som vet vad man ska göra där?


Me and kaka(brother) Yussuf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela