Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

vilken blunder

Publicerad 2009-03-03 19:47:37 i Allmänt,

Igår kväll snöade det som sjutton. Eftersom det var plusgrader så tänkte jag att det nog kunde bli jobbigt att gå till jobbet. Mycket riktigt bestämde jag mig för att ta bussen i morse. Efter att ha stått och väntat i kylan så kom den, jag åkte in till stan och väntade ytterligare 10 minuter. Satte mig nöjd på bussen med en Metro och läste på i godan ro. Tills jag insåg att jag satt mig på bussen hemåt igen! Ja det blev bara att promenera till jobbet. Var på resande fot i över en timme. Det bästa är att jag bara skrattade åt det! Tänk att man kan reagera så bra ibland.

Idag kära frickan har jag inhandlat ett diskställ.

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2009-03-04 12:48:43

Det var väl på tiden! ;o) Då ska jag inte klaga nästa gång jag kommer och diskar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela