Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

lördagen som var en fredag

Publicerad 2009-03-20 21:32:00 i Allmänt,

Drömde att det var lördag och hoppade upp ur sängen kl. 5 imorse när jag kom på att fan, det var ju fredag! Tur då att jag kom på det en timme innan jag skulle upp. Men det var ganska jobbigt att inse att det var fredag... Jag tycker om att sova på morgonen, mest troligt för att jag bara kan göra det en dag i veckan. Då gör jag det med bravur!

Tuff dag på jobbet men kvällen slutade med romantisk middag för mig och en tjejkompis. Vi pratade fula saker och alkkohol till maten. Nu sittet jag med en Bacardi breezer vattenmelon och det är sååååå gott. Tror det är mest minnen från Zanzibar som smakar men det gör inget. Och föresten så är det otroligt gott att dricka alkohol när det är lite förbjudet, som en cider mitt i veckan eller en cider i ensamheten. Det är grejer det.

Något annat som också är grejer är att bo i gettot. Det finns så många olika fina killar att titta på. Det bästa är killarna som ler så fint mot mig så att jag tappar greppet om världen!

Nu ska jag packa inför storkalas i Stockholm imorgon. Sedan ska jag... ehhh... surfa kanske. Eller sova? I don't know.

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-03-21 13:03:42

Hörde ryktas om att du kanske inte skulle komma ett tag....men verkar som om du kommer nu va?? Ses ikväll i så fall!!! KRAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela