Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Jag hade glömt bort...

Publicerad 2009-03-22 16:46:03 i Allmänt,

an vara lite bakis. Gårdagen skulle egentligen tillbringas i Stockholm men efter noga övervägande tyckte jag att det var för drygt att komma fram timmar efter festen börjat, så jag bestämde mig för att testa på Västerås nattliv istället.

Efter jobbet såg jag till att hålla mig aktiv för att inte slösa bort ännu en lördag. Jag blir så nedrans trött efter lördagsjobbet så det är lätt hänt att fastna i sängen med TV:n som sällskap. I alla fall, först fikade jag med Emma och sedan hem och duscha bort trötthet. Ex-sambon kom och hämtade upp mig och vi tillsammans med en massa andra vänner åkte på någon väns väns födelsedagsfest. När ex-sambon började spela Intim (ett kortspel med hemska intima frågor) bestämde jag att det var bäst att smita innan han avslöjade allt för mycket om mig! Så jag och Emma drog till Blue Moon för att dansa med Blomman och hans vän. Som alltid med La Fleur blev det en rolig kväll och idag är mina knän helt kaputt från allt dansande. 

Idag är jag underbart bakis och har fått mig en fin fika på stan med ex-sambon, hans brasse-kollega med fjälla, familjen och Emma (hon är nog den enda som får stoltsera med sitt eget namn i min blogg. Vet helt enkelt inte vad jag ska kalla henne!). Totalt var vi 7 och en halv som moffade i oss sötsaker och pratade strunt. Kan man begära mer av en perfekt söndag? Nu ska jag fortsätta mysandet med en chai-latte och en bok i soffan.

Jag vill ha fler helgdagar i veckan... En är för lite!


La Fleur från sommaren 2008.


Emma från 2004 (?) I en lycklig situation.


Ex-sambon (och jag!) för 1000 år sedan.


Kat leker busig kl. 03.30 natten till idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela