Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

inte min blunder

Publicerad 2009-03-05 07:56:31 i Allmänt,

Kommer ni ihåg den där anordningen jag skulle fixa för mina smycken. Nåväl, det krävde hammare, vilket jag till min stora förvåning inte hade. Stulen av ex-sambon månne? Det var i alla fall vad jag misstänkte så jag ringde honom för att få lite hammarhjälp. Så igår kom han hit och i utbyte mot middag så skulle han jobba lite. Det blev så att hans brasse-kollega med tjej också kom på middag. Medan jag gjorde i ordning middag skruvade grabbarna ihop min tv-bänk. Mitt i skruvadet säger brasse-vännen "Har du nånsin hört det där om att snickra möbler på en sten... Eller, koka soppa på en spik var det ju!" Åhhhhh inte min blunder! Men gulligt var det.

Vännerna stannade till halv tolv och det blev mycket skratt som vanligt. Smyckesanordningen kom upp, min hinderbana i hallen (internetkablar) är ett minne blott och TV-bänken blev i hopskruvad. 

Nice price

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela