Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

inget att skriva?

Publicerad 2009-03-10 09:31:49 i Allmänt,

Nej jag känner att jag inte har så mycket nytt att berätta. Men jag har ju det! Kanske är för mycket nytt...

Ah, well. I morgon åker jag alltså till Berlin. Det är första Europa jag besökt (Kanarieöarna, Danmark och Finland kan väl inte räknas?). Jag är ganska nervös för jag ska ta mig själv till mitt vandrarhem.  Jag hade tänkt länka till vandrarhemmet lite fint men sitter i fel webb-läsare så det får bli såhär: sunflower-hostel.de/. Jag ska bo första natten själv och sen dela rum med 6 andra (främmande) människor. Det gör inget, men jag tycker inte om att transporteras själv när jag inte vet hur det ser ut och vart jag ska.

De här två underbara människorna kommer jag alltså träffa i Berlin:








Sen om ett tag så kommer den här fina människan till Finland för en liten kärleks skull. Det är typ den bästa nyhet jag fått på riktigt länge. Han är en av de som alltid kommer att ta hand om mig om jag åker till Zanzibar. Jag önskar jag hade en mer tilltalande bild på honom men det här är allt jag har. Mohammed heter han (fast inte riktigt på riktigt).


Nu måste jag göra mig redo för stan. Ska jobba klockan 1 och innan dess måste jag till Försäkringskassan och krångla.



Kommentarer

Postat av: josie

Publicerad 2009-03-12 13:31:17

åhhh berlin.. dit har jag alltid velat åka.. ha det underbart sötis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela