Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

dagens pop ups

Publicerad 2009-03-17 19:30:05 i Allmänt,

Har kommit upp en en del onödiga tankar i skallen idag. Typ:

1. Jag såg ju han den den där onda från Rederiet. Ni vet han som lagar mat så makabert? Ja, han ja. Han såg jag på Skavsta flygplats i söndags.

2. Just det ja, jag är ju släkt med Brolle Jr på någon vänster.

Och så var det två världsviktiga tankar:

1. En stor kram till alla de som behöver det lite extra (och alla ni andra).

2.Min underbaraste lilla Joi ska börja sälja sig på iTunes och Amazon. I alla fall hennes underbara röst kommer vara till salu. Lyssna så bra hon är: http://www.myspace.com/fundin 
(jag sitter i fel webbläsare som vanligt. Då går det av någon outgrundlig anledning ej att länka rätt, så ni får klippa och klistra.)


Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2009-03-17 22:06:02

Är du släkt med Brolle! Varför har du aldrig sagt det?! Lyssar på Josefin nu, såååå bra ju! Får rysningar!

Postat av: josie

Publicerad 2009-03-19 01:30:19

tack fina darling.. mindre tack till att du valde den fulaste bilden på mig från nyår... usch fy.. men jag gillar dig endå ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela