Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

blomman

Publicerad 2009-03-07 00:44:17 i Allmänt,

La Fleur var på besök idag. Det var trevligt som vanligt, men någon hade gjort inbrott hos hans syster. Det var mindre trevligt. Och han glömde en gryta med vatten på spisen, här om dagen. Det var också mindre trevligt. Nåväl. Vi hade en diskussion om män och kvinnor i relation. Jag måste säga att det är väldans intressant att prata sådant med någon från ett annat land, en man dessutom!

Idag på lunchen skulle det bli Burger KIng men min kollega kom tillbaka med väldigt köttig hämtmat åt mig. Så det blev en påse pommes och cola till lunch. Sen efter jobbet skulle jag få hämta ett nytt meal gratis. Så det blev pommes två gånger idag, en Burger King baguette och en milkshake utöver colan.  Lite skamligt, men ibland är det skönt att sitta hemma med putande mage.... Just det, träning ja... Har inte börjat än.

På onsdag åker jag till Berlin och hälsar på min kära kombo från Zanzibar samt Sele från hotellet som jag och familjen bodde på 2007 på Zanzibar! Det ska bli uber-kul (med två prickar över u)!



Så här pigg och glad ser jag ut en fredagnatt. Inte mycket till party här inte. :)

Kommentarer

Postat av: josie

Publicerad 2009-03-07 16:42:47

söting du är... och långt hur du har fått.. saknar dig darling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela