Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Midsommar i mitten av vad?

Publicerad 2009-06-20 22:04:06 i Allmänt,

Ja inte i mitten av sommaren i alla fall. Midsommarafton blev dock riktigt trevlig ändå. En av mina bättre faktiskt! Mamma med sambo, småbröder, morbror med tjej och jag joinade på mammas inglasade veranda. Vi åt en liten middag med sallad, lite röror, potatis, hembakt bröd och matjesill (njae). Alla var himla glada och mamma var på ett strålande humör. Riktigt kul faktiskt!

Idag har det dock varit väldigt lugnt. Jag har läst ut Damernas dektektivbyrå som jag började på igår, samt läst en tredjedel av nästa bok i serien. Jag har dessutom hunnit sätta i mig mängder med bröd. Mammas egengjorda limpa till frukost, en skiva bröd till lunch, två nybakade frallor till eftermiddagsfika och sist men inte minst, en pizza! Tur jag inte äter bröd i vanliga fall.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok. Jag njuter. Vill inte hem till Västerås. Får ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela