Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Mamma kanske?

Publicerad 2009-06-15 21:51:38 i Allmänt,

Förhoppningsvis sätter jag mig på tåget på fredag morgon för att åka till kära mor. Det blir en blixtvisit för 1600 kr men det är det värt!

Idag har jag bara jobbat på chokladjobbet. Det fanns en hel del att göra och det var faktiskt kul att jobba. I morgon blir det resebyrån. Efter jobbet idag blev det långfika med frickan. En sallad på Cornetto följt av en kopp te. Det var mys.

Jag ska stanna i Sverige tills årsskiftet. Det blir 50% arbetstid på vardera jobb. Tyvärr innebär det 6 dagars arbetsvecka. Men i oktober hägrar safari och Zanzibar! Åhhhh jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela