Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Hälsningar från lugnet

Publicerad 2009-06-07 20:46:56 i Allmänt,

Idag har varit en perfekt semesterdag. Började med en skön sovmorgon. Sedan kom bror och flickvän hit. De fyllde kött med ost-och olivröra för 400 personer. Samtidigt snackade vi skit och hade trevligt. Efter någon timme åkte vi ut till farbror och hans tjejs stuga. Där blev det kaffe med tiramisu. Stuggan var så mysig och jag bara önskar att jag hade en egen stuga. Jag saknar vår stuga och jag hoppas att vi snart kan börja använda den igen...

Efter lite pusslande med urgamla pussel, blev det hemfärd. Bror fyllde mer kött och sedan stekte pappa pankakor. Till det serverades färsk blåbärssylt, hallonsylt och hjortronsylt! Åhhhh så gott! Sist men inte minst blev det en promenad i kvällssolen. Kan jag begära mer av livet?


En nymålad och solgul herrgård. Jag sitter just nu i fönstret längst ner och längst bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela