Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

en bra tisdag

Publicerad 2009-06-24 07:55:44 i Allmänt,

Igår gav jag mig av till jobbet med ganska tunga steg. Jag hade mycket att göra på kontoret och det var inget roligt jobb. Det är aldrig kul att göra människor besvikna. Nåväl, en si sådär 8 timma senare var det klart och gick över förväntan. Sedan kom cheferna från chokladstället och hämtade upp mig. Vi åkte till Hallsta och åt nudlar på gamla kollegans restaurang. Det var gott och trevligt! Alltså det var inte bara jag och cheferna utan både gamla och nya kollegor. Det blev en bra tisdag helt enkelt.

Måndagen var också trevlig. Jag och Frickan åt sallad i hamnen och sen ringde exet och frågade om jag ville fika med honom och grabbarna. Det är tur att solen lyser så länge, för det är ju lite tråkigt att jobba till 5 när det är sommar utanför fönstret.

Nu äter jag havregrynsgröt med hjortronsylt och ska snart ge mig iväg till jobbet. Men först 40 minuters promenad i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela