Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Nu blev jag sådär tyst igen...

Publicerad 2009-07-08 08:14:50 i Allmänt,

Jag jobbar och står i mest. Men faktum är att jag är ledig alla lördagar i juli vilket känns som en fantastisk dröm! Vilken lyx.

Vad har jag gjort i min tysthet då?
  • Jag har varit ute på Östra Holmen och badat i Mälaren. Det trodde jag aldrig skulle hända! Men det var ganska skönt... och skitigt.
  • Jag har strosat på stadsfestivalen, ätit langos och belgisk våffla.
  • Jag har tittat på lite gamla bilar på Power Meet,
  • Jag har fått sinne på ostmackor och livnär mig på det.
Det var nog i stort sett allt. Till helgen blir det Frickan i Stockholm.

Nu måste jag skyyyynda till jobbet. Jag fattar inte varför tiden går så fort på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela