Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Finfolket i stan

Publicerad 2009-07-24 18:22:14 i Allmänt,

I dag kommer Frickanflickan hem en sväng. Eller hon ÄR hemma. Snart ska vi träffas och äta mat, dricka alkohol och prata skit. Förhoppningsvis blir det dansa ikväll också.

Det har varit en tuff vecka på jobbet. Ganska underbemannat att bara vara 2 av 6, men det är kul att känna att jag behövs och gr något viktigt. Fick ju till och med in en del bokningar. Och fick ju till och med löneförhöjning, hela 5 kr i timmen!

Nu ska jag hoppa i duschen så jag inte stinker när jag ska träffa min fina vän.

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela