Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

pengar

Publicerad 2009-01-24 14:34:30 i Allmänt,

Jag vill ha internet hemma nu. Sitter på biblioteket och ska ladda hem arbetsannonser på stickan. Men inte fan får jag väl lov till det. Och inte finns det office-paket på datorn heller!

Sen vill jag ha mat också.

Men men, jag får väl snällt vänta till den 25:e. Nästa månad!

Jobbet är i alla fall superduper och jag önskar att de skulle kunna anställa mig på heltid. Det hade varit en dröm. I alla fall för ett tag!

Nu blir det en kopp te (ja, jag fikar istället för att köpa mat... Funkade det på gymnasiet så funkar det nu också.) med en lånebok. Saga från Valhalla blir det. Mmmm... Mys.

Just det ja! Igår var jag och Tiger på after work med en chokladvän och hennes sambo, samt min Japanfrälsta kompis. Det var hur trevligt som helst och vi bara pratade och pratade. Obama, Afrika, USA, fotboll, kroppskoordination, choklad, resor ja, you name it. Vi pratade nog om allt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-28 09:50:34

Kat, ska du verkligen ga hungrig tills den 25 februari...pole sana!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-04 14:55:41

Tjenixen! Ja har ar underbart :D

Jag kommer nog inte kunna fa ner en pinal till i min packning sa du far nog skicka med hon tantan som akte ner, sen kommer jag nog att vara borta fran Zanzibar ett tag, ska aka tillbaka och halsa pa pa fastlandet lite, men ar det nagot som du vill att jag ska fixa?

kramkramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela