Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

I skolan

Publicerad 2009-01-14 12:41:08 i Allmänt,

Jajemensan, i skolan sitter jag. Så får man göra om man inte har internet hemma och om motivationen till att vara effektiv tryter. Käre Tiger sitter bredvid och surfar goal.com.

Vad händer med mig då? Jag har flyttat till en liten etta i Västerås getto. East side or west side? I dunno! Jag har på någon vänser även lyckats med att få deltidsjobb där jag vill jobba. Jag fortsätter (börjar) dock söka jobb inom min branch. Det är tråkigt med personliga brev och fina meritförteckningar. Men idag har jag banne mig sökt.... 2 jobb! Igår 1 jobb. Det tar sig,

Mer nyttigheter jag gjort idag:
  • Kontaktat personer som skulle kunna vara referenser på min meritförteckning.
  • Beställt internet
  • Jagat bovärden.
  • Anmält mig som inflyttad till energibolaget.
Nyttigheter jag ska göra:

  •  Beställa gratis hälsokontroll på vårdcentralen. D mäter blodtryck, midjemått och sånt.
  • Gå till gamla jobbet.
  • Lämna in mitt hänglås till magasinet.
  • Indesigna.
Men nu först blir det mat med Tiger och sen ska jag vara effektiv.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-14 20:54:33

Duktiga du... här kommer en kram!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-14 20:56:26

...kramen var från mig ;-).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela