Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Arbetsdag

Publicerad 2009-01-20 10:50:55 i Allmänt,

Så var det tisdag och således min första arbetsdag. Det ska bli spännande men jag är lite rädd. Jag kan ju ingenting om det här! Det är bara att le. Jag börjar klockan två så nu sitter jag i skolan och ska skicka iväg en arbetsansökan och lite sånt där tråkigt. Enda roliga är väl att uppdatera mig om vad som händer med folk på Facebook. Vännen Mia som är på Zanzibar lägger hela tiden upp nya bilder och det ser ju så skönt ut!

Nej, jag ska inte smita från plikterna längre.

Må väl

Kommentarer

Postat av: josie

Publicerad 2009-01-20 15:14:32

lycka till darling

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 19:57:59

Vad är det du ska göra vännen... jag har missat nåt! Kram kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela