Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

äntligen fredag

Publicerad 2009-01-16 12:35:16 i Allmänt,

Om det är fredag idag så är det väl helg imorgon? Det betyder väl att jag inte behöver surfa runt och leta arbetsannonser? Ringde Arbetsförmedlingen idag och redovisade de jobb jag sökt. Jag fick mest beröm men ändå är det ingen uppmuntrande verksamhet det där. Snarare ett fängelse man ger sig in i bara för att få pengar. Hoppas i alla fall påpengar från A-kassan. Får jag inte det då hoppar jag av Arbetsförmedlingen illa kvickt!

Igår vad Frickan på besök i gettot, vi åt roliga potatisbollar och snackade skit. Sen kom Tiger förbi och vi såg på Cake, med Taye Diggs! Meeeee like! Snart blir det fika i stan men först ska jag göra lite tråkiga saker.

Åhhh, föresten. Jag har fått så fina gruppbilder från safarin. Skulle så gärna lägga upp dem och vill inget hellre, men vill inte publicera bilder på människor som inte vet om det. (Hahhahhha, vänner räknas inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela