Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

drömbesvär

Publicerad 2009-02-27 12:25:22 i Allmänt,

Jag drömmer så mycket på nätterna så jag är helt utmattad när jag vaknar. Det kan inte vara bra. Känns som att hjärnan aldrig vilar. Samtidigt så älskar jag att drömma och det är så mycket spännande som händer hela tiden. Synd bara att jag inte kommer ihåg allt när jag vaknar.

Vaknade tidigt i morse och såg en gigantisk spindel hala sig upp för en tråd mitt i rummet. Den var stor som en handboll. Insåg att jag bor i Sverige och avfärdade det genast som en synvilla och somnade om.

Idag lyser solen. Idag blåste en varm vind i mitt hår. Det gjorde mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela