Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

ont i foten

Publicerad 2009-08-10 09:05:04 i Allmänt,

Andra dagen på chocolateriet idag efter ett ganska långt uppehåll. Mina veckor med två dagars helg är nu ett minne blott och jag kommer jobba 6 dagar i veckan fram till jul. I det är det i och för sig inkluderad cirka tre veckor i Afrika. Snart åker jag! Tjooooooho!

Förra helgen spenderades hos Frickan i Tällberg. Vi åt en massa god mat och njöt av promenader och loppis-rundor. Jag köpte en träleksak för 20 kr. Den kanske blir värd något någon dag, men jag köpte den för den var så söt.

När jag kom hem från Dalarna upptäckte jag att jag hade ont i foten. Det har jag fortfarande. Vet inte vad det är för tjorv med den! Massera går inte för då skriker jag som en stucken gris. Nu har jag ont i svanskotan också, så det gör ont när jag sätter mig och ruskigt ont när jag reser mig. Men det finns de som har det mycket ondare, så dem skänker jag en stor kram till idag!

Efter jobbet blir det till att ställa upp som flytthjälp. Jag med mina stora muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela