Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

vin(gl)ig helg

Publicerad 2009-04-05 21:46:29 i Allmänt,

Fredag... Gick över till grannarna med en bag-in-box. tre glas senare var jag riktigt glad. Foot of Africa är nice. Klockan midnatt vinglade jag hem och somnade på sängen med en duns. 

Lördag jobb och sedan en mysig fika med cheferna och kollegan. Efter det en underbar promenad hem i solskenet. Ett snabbesök hos grannarna sedan begav mig hem för att förbereda mig inför kvällens middag med ex-sambon och det underbara värdparet. Middagen var underbar. Het soppa och koreanska pannkakor. Vinet flödade och det var trevligt som sjutton. Vi drog vidare till en krog men det blev för segt för mig så jag drog till Blue moon och dansade lite med La Fleur och hans vän. Och alla andra på dansgolvet. Stupade i säng vid 5 och har idag varit underbart bakis. Ändå har jag hunnit städa hela lägenheten, fikat med frickan och Emma, sett på film och ätit varma mackor. Och så har jag druckit lite vin... 

Söndag is the shit! Och imorgon är jag ledig, banne mig. Varför får jag så dåligt samvete för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela