Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

stick i fingret och så

Publicerad 2009-04-08 08:51:39 i Allmänt,

Igår gick jag på gratis hälsokoll på vårdcentralen. Jag fick stick i och ställde mig på en våg. Två av mina fasor som jag stolt trotsade. Vågen sa inte så mycket nytt sedan sist jag stod på en våg 11 år sedan. Sticket i fingret sa att mitt kolesterol och blodsocker var helt ok. Så jag är sund med andra ord!

Jag lyckades även göra en polisanmälan för första gången i mitt liv. Något företag har fått för sig att sno lite pengar från mig så förra veckan spärrade jag mitt kort och gjorde en reklamation. Banken ringde upp och ville ha en polisanmälan också för det här företaget är tydligen i hetluften. Spännande. Jag undrar hur det kommer gå.

Jag var ledig igår och i måndags för det är för lite att göra på kontoret. Nu är jag på väg dit men jag undrar om jag får stanna hela dagen. Det känns sannerligen som att jag är en lat människa när jag inte jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela