Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

borta

Publicerad 2009-04-20 19:28:23 i Allmänt,

Jasså, dags att uppdatera kanske? Jag har faktiskt inte en enda ursäkt till att jag inte har uppdaterat bloggen. Händer inte så mycket, jobbar lite och fikar resten av min tid. Livet går sin gilla gång. Det betyder också att det inte finns något smaskigt att berätta! Det smaksigaste som händer i mitt liv är att grannen stöter på mig i hissen och en karl i "cool" bil ber mig hoppa in och visa honom vägen till centrum. Nej tack, inte intresserad.

Nästa helg kommer mamma med familj och jag ser fram emot det såååå mycket! Jag har en överraskning åt mamma. Ska bli kul som sjutton. La Fleur har lovat att laga lite mat med rötter från Kamerun åt oss också. Vilka underbara grannar jag har alltså! Jag älskar dem! Värsta familjen. 

Just det ja. Om inget oförutsett händer så åker jag till Tanzania till hösten. Jag fixar inte att vara så långt borta från Zanzibar. Det är hem. Det är mycket jag stör mig och irriterar mig på där borta. Men jag kan inte hålla mig därifrån, precis som det är med hemma. 

Mer? Jag har precis ätit en underbar linssoppa. 

Mer? En kompis som satt i en rejäl knipa har tagit sig ur den. Lycklig.

Mer? Nej inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela