Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Yussuf the deep man

Publicerad 2008-10-05 18:33:42 i Allmänt,

Rakade hava ur mig till Yussuf idag att jag vill ha barn nar jag sag tva sa otroligt sota ungar. Han sa forsta tt det var val enkelt fixat men nar jag gjorde klart for honom att jag maste ha en bra pappa till barnet, sa blev han djuuuup. Han sa:

Well there is 4 things you most conceder when you are chosing the father:
1. He must be a man
2. He must be clever
3. He must love you
4. He must be in your heart

Simple. But an advice from a tailor: Meassure 10 times and cut 1.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-10-06 13:49:19

Fantastisk!

Postat av: mia

Publicerad 2008-10-06 21:13:55

Hej, jag tänkte bara fråga om du..eller jag ska ner till znz i 5 månader och behöver verkligen tillgång till internet dagligen och tänkte höra om du vet om man kan köpa nått trådlöst av något slag och vad det kostar? Sen om du har något tips på boende, max 3000 / månad för mig.

Tack på förhand och må så gott på Zanzibar!

//mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela