Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

vilda natter

Publicerad 2008-10-12 09:34:54 i Allmänt,

Igar efter jobbet hoppade jag in i en bil med vanner for att leta efter lite mat. Jag var dodshungrig eftersom det enda jag fick fran restaurangen igar var lite ris och potatis. Istallet for mat blev det party pa Kendwa rocks. En kofta i havet senare akte vi vidare till Highland ett lokalt utestalle. En stund senare akte vi vidare till cholo's for att pa vagen hamna i slagsmal. Vad ar det med killar igentligen? Fan ocksa. Ja vidare akte vi till Cholos for tva minuter. Sedan promenad hem i sporegn. Isang vid 04.00 up vid 9. Inget vatten i kranarna sa jag tvattade haret i dricksvatten. Sprayade ihjal lite myror pa golvet. Sedan kom vattnet. In i duschen med sminket pa. Nu sitter jag har pa jobbet for att kolla om det kommit nagra mail. Direkt kommer smartan i axlarna. Jag fattar inte! For sen gor det liksom inte ont...

Ah, nu ska jag leta upp frukost, jag har fortfarande inte atit sen min sked med ris och min potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela