Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

svenskar

Publicerad 2008-10-13 10:18:15 i Allmänt,

Hej hopp. Gardagen borjade totalt piss och mitt humor var uruselt. Men nagot hande under dagen och det blev en bra dag. Jag har ingen aning om varfor. Nar jag satt och avnjot min middag i restaurangen upplevde jag nagot lustigt. Jag kunde forsta alla konversationer som pagick runt omkring mig. Det var namligen bara svenskar i restaurangen. Thiii. En av svenskarna kommer dessutom fran min resebyra, fran min hemby Orkelljunga och kanner till min alskade morfar vaktmastaren! Det du mamma!

Idag ska ocksa bli en bra dag, trots att jag jobbar dubbla skift.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2008-10-14 07:33:09

Hej vännen! Världen är ganska liten, men visst piggar det upp att träffa någon som känner någon av "mina" släktingar eller vänner. Betr dina axlar så hoppas jag att du kan hitta någon som kan massera dig. Vi har fått in några ansökningar på tjänsten i receptionen, någon ganska intressant så Christina och jag ska intervjua några stycken och sedan bestämma oss för vilken vi tycker verkar mest lämpad för jobbet.

Ha det bra och var rädd om dig!

Kram från Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela