Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

regn

Publicerad 2008-10-27 10:39:26 i Allmänt,

Det regnar. och regnar. och regnar. Men det ar fortfarande varmt. Och valdigt fuktigt kan jag ju tala om. Ingen ide' att ha skor pa sig man blir bara blot. Ingen ide' att anvanda paraply for regnet kommer fran sidan. Det ar ganska mysigt faktiskt men mina gaster ar inte sa glada.

Idag jobbar jag delat skift for Yussuf ar ledig. Hoppas pa att ge mig av vid 14-tiden och komma tillbaka hit till jobbet vid 19 eller nagot sant. Det ar valdigt lugnt pa jobbet idag, nastan inga utcheckningar och bara nagra fa incheckningar. Inboxen ar sa gott som tom. Den enda utcheckningen idag var en helt underbar svensk grupp pa 9 personer fran Angelholm och Helsinborg. Barnen vara riktig guldklimpar och vi kramades hejda allihop. Ahhh sa trakigt att de ar borta.

Idag hade jagt tank anvanda min lediga tid till att ga till skraddaren for att sy upp mina helt underbara afrikanska tyger som jag har kopt pa Safarin. Det ska bli en massa fint. men tyvarr verkar det inte som en trevlig ide' pa grund av regnet.

Igar var jag pa village tour med nagra u min grupp. Det var mysigt och vi fick halsa pa i skolan och jag hade fixat fram en larare som visade oss runt och berattade. De flesta klassrum var utan bankar. Pa vaggarna hade de malat olika kartor och annat viktigt som de behover. Jag kan ju beratta att Danmark inte langre existerar. Visste ni det? :)

Jag har antligen fatt tag i en lagenhet i Vasteras. Jag ska bo i samma hus som min alskade Frickanflickan. Det ar huset intill det jag bodde i innan! Jag hyr lagenheten i andra hand fram till slutet pa december. men atminstonde har jag nagostans att sova och jag slipper flytta en massa mobler. jag vet ju inte riktigt vad som hander nar jag kommer hem till Sverige sa det ar skont att slippa hyreskontrakt.

Min fina chokladmaria har fatt en liten dotter. GRATTIS till henne. Ska bli sa kul att komma och besoka er, om ni orkar!

Horrni, vet ni vad. Ni far inte retas for att jag kommer hem rund som en ballong och vit som en sjukling. Okej? Bra!

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-10-29 08:59:14

Så det blev samma hus :o) Ska försöka att inte retas! Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela