Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

fullmane

Publicerad 2008-10-14 08:56:48 i Allmänt,

Iga drog jag antligen ivag till the full moon party. Det ar i Kendwa, byn intill Nungwi. Ganska maktigt faktiskt, nastan som nar man gar ut i Sverige. En massa folk, hog musik och dyra drinkar (30 spann  man anda!) Kom hem vid fyrasnaret och upp vid atta. Idag ar det stora packdagen, drar ju ivag till Arusha och pa safari imorgon. Nar jag kom hem inatt och reflekterade over att jag inte packat en pinal blev jag kraftigt nervos. Guuuud jag vill inte aka! Eller jo det vill jag. Men na. halla jag har val inte forberett mig ordentligt, gatt har och segat som en sill. Usch. Hoppas bara jag far tillbaka mina klader fran tvatten!

Jag antar att det har blir ett av de sista inlagg ni ser fran mig pa typ 10 dagar. Men jag hoppas och ska forsoka uppdatera er under resans gang.

Ingrid: Vad bra att Christina ar med under intervjuerna. jag hoppas att min plats pa julbordet ar sakrad trots nyanstallda :)

Onska mig lycka till och kram och karlek pa er alla!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-10-14 13:25:10

Ha det alldeles underbart och var rädd om dig!

PS. fyrasnåret ska INTE särskrivas ;-)



Kram kram

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-10-14 15:01:45

Vet du att en av spelarna i Sveriges fotbollslandslag heter Safari i efternamn?! Tyckte jag var lite roligt...;o) Lycka till nu! PUSS

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-10-14 18:48:59

Se upp för alla vilda djur.Lasse och jag ska inte åka så långt men väl till Barcelona nästa tisdag till lördag. Yngste sonen erbjöd sig att vara kattvakt så då var det bara att beställa resa. Hoppas det är lite varmt så man kan ta sig ett dopp i havet.Ha det bra. Kram, Kerstin

Postat av: Postis Uffe

Publicerad 2008-10-15 11:46:53

Lycka Till.

Postis Uffe

Postat av: Tea

Publicerad 2008-10-17 19:52:04

Sköt om dig gumman!

Puss å Kram

/Teagumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela