Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

fodelsedag

Publicerad 2008-10-31 05:39:13 i Allmänt,

I forrgar var det Elminas fodelsedag. Det firades pa en bar pa stranden. Samma stalle dar jag och Yussuf drack milkshake for evigheter sedan. Mangi heter stallet. Vi drack och matades med tarta och dansade som galningar. Jag blev i princip full som en kastrull (nagon gang ska val vara forsta) men hade laget under kontroll. Dagen efter var jag uppe tidigt och vinkade av mina tva omgangar gaster som akte. Usch, det ar lite trakigt faktiskt.

Igar akte det ytterligare 5 personer. Nu ar det bara 2 kvar. och det andra svenska-ganget har ocksa akt. De var ju helt underbara! Och bor i Angelholm. Maste nog besoka dem lite. Nu ar det tomt har. Igar unnade jag mig faktiskt nagra timmar i solen och en valbehovd massage. Idag ar det morgonpass som galler och sedan blir det ledigt en dag. Chefen har dessutom sagt att det ar ok att jag slutar den 13:e sa att jag kan relaxa lite innan jag aker hem. Jippie! Jag har sa mycket jag maste kopa till alla och jag maste ju till skraddaren och och och. Ja, jag maste borja tanka pa avfarden redan. nu ar jag inne i ett stadie dar jag langtar hem men samtidigt inser hur mycket jag kommer sakna allt har. Det ar ju for sjutton min o det har. Mina vanner, min by, mina skumpiga vagar och an har jag bara atit en mango!

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-11-02 23:09:48

Bara EN! Vad är detta!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela