Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

bildspecial

Publicerad 2008-10-03 14:01:19 i Allmänt,

Tycker att det var langesedan jag lade upp bilder och jag kan tanka mig att ni vill se lite mer. Har kommer det bade nytt och gammalt. (Vanligen notera att jag skriver detta med ett svenska tangentbord och anda skriver jag utan åäö. Shit)

En dag åkte jag påspice tour helt gratis. Jag fick se massor av kryddor och frukter, här är ett litet urval:

En liten bebis-ananas, visst är den söt. Växten ger bara en ananas, sen ger den inte mer frukt.
Det här är vår otroligt duktiga guide. Han kunde typ alla kryddor och sånt på svenska. En riktig klippa. Här gör han sin gay-pose med en frukt som används till bland annat läppstift.
Elaine och Thomas, det här är till er. Vilken sort är det?
Muskotnöt. Bra för kvinnor som vill vara lite extra pilska men också bra för att söva barn.
 Vanilj, underbart gott luktade det
 Ett par solglasögon.
 Det här är min underbara, älskade Waren aka The Goat. Han ville vara min guide på turen men han var inte så bra " This is a flower tree"
 En bild tagen ur fortet i StoneTown. Huset är ett av alla hus i Stone Town  och så här ser de flesta hus ut. Paradis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela