Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

vad hander?

Publicerad 2008-11-05 06:03:39 i Allmänt,

Inte mycket. Igar lunchade jag med nya tjejen Mia och Lina samt hennes polare. Lustigt att sitta ett helt gang med svenskar och prata sadar. Sedan jobbades det pa pa eftermiddagen. Kvallen tog mig till en av de sista akrobatshowerna jag kommer se. Pratade lite med grabbarna efterat, de stank svett och hade problem med engelskan. Men gud sa rara de ar. Och varsta sma! Det ar en av killarna som kallas Mr. Yoga (med ratta) gud vilka lar han har. Fotbollskillar, slang er i vaggen!

Efter jobbet bar det av pa fodelsedagsfest i Kendwa men nar vi kom dit var musiken avstangd for andra skulle se fotboll pa TV. Det blev till att ligga i en solstol nagon timme istallet och titta pa stjarnorna, lyssna pa havet och se blixtarna flasha over havet. Vackert sa det forslar. Sedan har det nog regnat hela natten och blixtrat pa. Jag vaknade av ett himla dan, trodde banne mig att hela Zanzibar skulle ga om intet.

Nu ar det mulet och ganska morkt. Ludten ar underbar att andas. I like a lot.

forovrigt sahar jag lidit av turistmage men ignorerade det. Tyvarr har jag tappat en hel del aptit (allt ar sa ackligt nu for tiden) sa jag lever pa sma portioner. Igar at jag fruktsallad till middag. Sa fort jag tanker pa mat eller kanner lukt av mat blir jag illamaende. Men alltsa, i ovrigt mar jag bra. Och jag har anda lagt pa mig sa mycket har!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela