Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

sömnig

Publicerad 2008-11-29 10:41:35 i Allmänt,

Jag förstår inte att jag har så svårt att vakna. Jag kan ligga och snooza i flera timmar och vägrar vakna. Men jag blir ju hur trött och hur grinig som helst om jag sover för länge. Jag tror att det ultimata för mig är typ 5 timmars sömn. Helt sinnes. Nu sitter jag och gäspar som en gam (?) efter 8 timmars sömn.

Strax bär det av till Luleå. Där ska det handlas födelsedagspresent till käre bror som fyller 27år på måndag. I love you bro! Jag ska försöka köpa lite snor- och slemtabletter också, den här förkylningen vägrar ju släppa. Jag hoppas jag får lite shoppingtid för mig själv också, annars kanske jag åker in någon dag i veckan på shopping. Jag måste lik förbannat åka in till Arbetsförmedling och visa upp att jag verkligen har jobbat där jag säger att jag har jobbat.

Utanför fönstret har det precis slutat snöa. Det är så vackert här. Snön ligger som ett duntäcke på marken, kyrkan utstrålar lugn och mitt rum är vackert. Det finns bara två nackdelar med att vara här, och jag reflekterar över det varje gång. Jag vill ha någon att dela allt det vackra med. Och sen spökar det...

Vet ni. Jag kom ihåg malariapillret igår! Tack pappa, det är skönt med föräldrar trots att man närmar sig 25år med stormsteg. Shit 25...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela