Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

sista andetaget

Publicerad 2008-11-12 09:44:47 i Allmänt,

Ja. Fest. Supernice.

Det kom sa manga manniskor och sa hejda till mig igar. Egentligen tror jag att de kom bara for att fa festa. Och sa fick de ju faktiskt gratis sprit nar de kom dit.  Men mina gulliga akrobater dok upp. Jag, Plastic boy och Mr. Yoga holl knackliga konversationer pa engelska. Det var nice.

Jag drack typ tva svaga cider och en konyagi-drink. Och blev lite ovantat rund under fotterna. Men jag spydde i alla fall inte utanfor grindarna till hotellet som en annan tjej gjorde. Fy, det var lite ackligt. Hon var pa festen men jag har aldrig sett henne forut. Sa fick hon skjuts med mig och mina broder. Nar jag hoppade ur bilen horde jag ett vagt brol och undrade om hon spydde i bilen. Sekunden senare knuffades hennes dorr upp och en av grabbarna fick stotta henne sa hon fortfarande satt kvar i bilen men spydde pa marken istallet. OCh guuud vad hon brolade. Det tog aldrig slut. Jag skyndade mig darifran!

Idag ar det sista dagen pa jobbet. Kanns segt faktiskt. Skulle behova ga och packa. Min kladhog ar orovackande stor...

Imorgon bitti ger vi oss forst av till Big Body Spice Farm for att saga hejda till Said och sedan aker vi vidare till Stonetown. Dar ska jag pa arbetsintervju. Eller rattare sagt har: http://zg-design.net/

Sedan hoppar vi pa baten vid ettiden och aker till Dar. Ska bli kul. Fast jag ar lite radd... Det ar sa stort...

Hejda alla underbara och goa. Snart ar jag hemma i Sverige igen och da lovar jag er en massa bilder!

Och ja tack, jag kommer garna pa julbordet. Hoppas bara jag far nagon annan mat an forra aret!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-11-12 10:11:04

Wow... lycka till på arbetsintervjun, det ser ju jättekul ut! Jag håller alla tummar och tår för dig.

Kramis.

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-11-12 14:07:41

Ja det verkar ju vara jättekul ju! Coolt att jobba med grafisk form på Zanzibar liksom! Ses snart! Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela