Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

party-kvall

Publicerad 2008-11-11 10:25:12 i Allmänt,

ikvall galler det. Min avskedsfest. kanner mig faktiskt ganska smickrad for inte anordnades det nagot nar Julia akte hem. Jag jobbar imorgon sa det far bli en lugn kvall.

Igar fick jag en del saker fran skraddaren. nu ar de helt perfekta. Eller ja, nastan i alla fall. Vissa saker var lite for stor i midjan sa om jag gar ner mina kilon nar jag kommer hem sitter jag i skiten. Och min klanning var lite trang... jaja. Men underbart var det. Idag hoppas jag att sakerna fran skraddare 2 ar helt perfkta, han tog i alla fall fler matt an bara midjan.

Sedan ska jag fa skor fran skomakaren idag. och och och jajaja. Idag skickade jag 34 plagg till tvatteriet som jag ska ge bort. Inte bara mina dock. Vet anda inte om jag far plats med allt i mina vaskor. Det aterstar att se.

Shit. Snart aker jag hem. Jag ar inte redo. Eller jo, det blir nog skont att vara hemma. En vecka i alla fall.

Aker till Dar pa torsdag och lamnar min mobil har pa Zanzibar sa jag gar inte att fa tag i. Jag kommer avn ha problem att hora av mig till folk precis nar jag kommit hem. Min andra mobil ar magasinerad och sparrad sa jag maste lasa upp den. Ni som vill komma i kontakt med mig kan ringa Sara.

Pappa. Jag ska ringa nar jag kommer hem, trots att jag inte har nagon mobil. Mamma, det galler for dig ocksa.

Och foresten. De sma sota dunbollarna till kattungar var bara blodslamsor nar James kom till sitt rum pa kvallen. Nagon svartsjuk hane hade varit dar och lekt lite.... Snyft.

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-11-11 12:25:19

Gråter en skvätt över kattungarna....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela