Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Norrbottens vackra vägar

Publicerad 2008-11-28 09:05:16 i Allmänt,

Finns det något vackrare än när snön ligger vit på vägen och gnistrar i träden? Jag tror inte det. Jag är hos pappan min. Resan gick bra men var nära på att missa flygbussen, men jag sprang med min lilla rullväska och fångade den i farten! Inatt drömde jag om ett hemskt spöke en vacker men ond kvinna i vitt. Jag lovar er, det här huset är hemsökt. Ingen tvekan om det.

Innan jag åkte hit gick jag en sväng till mitt magasin för att se om jag hittade några varma eller åtminstonde hela skor. Det gick inte så bra så här står jag i 10 minus med trasiga converse! Men jag hittade i alla fall väskan med alla mina festblåsor, så nu blir grabbarna på gamla jobbet glada till julbordet!

Nu ska jag gå upp och duscha så att luftvägarna kanske blir lite bättre. Sjutton också, jag brukar aldrig vara förkyld såhär länge! Det är ju frickans jobb att ta mina förkylningar!

Malariatablett idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela