Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

jag vill ha...

Publicerad 2008-11-03 05:59:17 i Allmänt,

Tomatsoppa med fetaost och oliver
En varm vinterjacka
Kall och frisk luft
En oklibbig kropp
Friskis och Svettis
Frickanflickan
Vannerna
Fika pa stan
Tekopp hemma
Varm filt
Svenska konversationer


Den 18:e november (dagen efter ankomst) kommer jag nog vilja ha:

Indiska oceanen
Varme
Havsbris
Vannerna
Livet pa gatorna (alltsa att titta pa allt som hander)
Kulturen
Dofterna/Lukterna
Frukt
Min underbara sang (bed)
Ljuset
Stjarnhimlen
Sanden
Musiken

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-11-03 21:23:16

Haha, kul att du längtar efter tomatsoppa, det som vi nästan föråt oss på innan du åkte ;o). Ska bli mysigt att umgås ingen gumman! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela