Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

grey

Publicerad 2008-11-07 10:16:47 i Allmänt,

Det ar helmulet och jag ska sola idag klockan 16. I ovrigt har jag bestamt mig for att aka over till Dar mina sista dagar. Det innebar inget solande och badande. Det innebar ocksa en massa shoppande. Vilket innebar overfulla vaskor! Tjosan.

Ska aven forsoka ta mig till skraddaren idag da allt jag bett honom sy upp ar knepigt. Lite for stort, fult, svart att ta pa sig osv. Thihi.

Gud... Jag kommer sakna det har stallet. Grabbarna gissar pa att jag ar tillbaka inom 6 manader.

Jag vill aka pa kall julweekend med Frickan.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-11-07 19:25:19

Hej Lilla gumman!





Solen tar även när det är mulet.Du kanske skulle sy upp nåt till din mamma som hon kan ha när hon ska vara herde i en opera den 14 december....Jag skulle behöva en riktig huvudbonad i någon dov färg men det finns förstås inte. förresten vet jag inte hur de snurrar det där tygstycken över kalotten. Här hemma regnar det och jag har ont i ryggen. Ska till kiropraktikern på onsdag.Glöm inte att gratta din pappa på farsdag på söndag. Jag älskar dej....och saknar dej...kom snart hem.....och åk iväg snart igen....gör allt det jag inte gjorde....kram från din mamma. Dina bröder mår bra. Thomas har fått ny DVD för hans tyckte den gamla gick så trögt så han smorde den med ett glas vatten....suck. Hampus fixade engelskan idag och är inte arg på flickan i skolan längre.....fast han ville knäcka näsan på na. Puss igen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela