Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

nervös

Publicerad 2008-07-15 07:44:43 i Allmänt,

Idag kommer znz -Thomas hem. Han har köpt kaffe till mig men framförallt har han nu mer erfarenhet av Zanzibar än vad jag har. Så jag läääängtar tills jag får träffa honom och pumpa honom på information. Och bilder har han säkert i massor.

På söndag åker Julia, min blivande kombo, till Zanzibar. Även om jag inte har träffat henne än så gör hennes mailkontakt att jag blir helt nervös. Känns som att det är jag som ska åka på söndag. Får kallsvettningar och hela baletten. Hur ska det då bli när jag ska åka? Ska bli kul att träffa henne i alla fall och just nu känns det som att det är trist att hon bara är där en månad med mig.

Jag vill äta mango, dricka fruktdrinkar och mingla med zanzibarer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela