Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Tårta och julgodis

Publicerad 2008-12-02 11:19:26 i Allmänt,

Kalaset hos bror var mysigt. Pappa stod ut riktigt länge, hela två timmar! Vi fick Opera-tårta, lussebullar och julgodis. Bror fick massa paket. Han och tjejen är så söta. Ska bli kul att tillbringa tid med dem hos mamma i jul.

Det där med Zanzibar går väl si så där just nu. Jag hoppas på att få ta en safarigrupp i februari, och så hoppas jag på att få jobb på ett annat hotell i Nungwi... Gud vad jag hoppas! Vad gör jag annars liksom? Och när jag är trött på att vara hos mamma har jag ingenstans att bo. Det är obehagligt...

Jag önskar jag kunde ringa mina vänner på Zanzibar bara si sådär. Men det är svårt nu när jag är hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela