Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Julia

Publicerad 2008-12-30 09:42:59 i Allmänt,

Nu är Julia här. Min Zanzibar-vän. Det är hur roligt som helst! När vi skulle hämta henne igår passade jag, storebror och hans tjej på att ta en liten road trip. Vi körde till Helsingborg, tog färgan över sundet och körde till flygplatsen i Köpenhamn. Sen när Julia landat tog vi tåget in till stan och strosade på Ströget och lekte lite turister. Ett wienerbröd senare tog vi tåget tillbaka till flygplatsen och sedan bilen över Öresundsbron. I Malmö åkte vi och tittade på Turning Torso. Det var faktiskt ganska mäktigt. Och en fin dag blev det. Vid tjugotretiden stupade hela huset isäng.

Idag blirdet också turistande. Vi ska åka till Väla och sedan blir det ut till Mölle. SKulle egentligen träffat en tjej från safari-grupen idag, men blir nog inte så. Jag skickade ett sms igår men hon har inte svarat. Dessutom tror jag det blir roligare för Julia att få åka på sightseeing i Skåne. Första gången hon är här ju!

Den 2:a åker jag till Västerås för att sova där två nätter. Efter det har jag banne mig ingen stans att bo! Det suger. Jag har bestämt mig för att stanna hemma och tjäna pengar först. Sen får vi se vart jag tar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela