Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

jag lovar och svär

Publicerad 2008-12-21 10:38:58 i Allmänt,

Snart blir det avfärd till Stockholm. Mo, here I come! Jag är lite rädd faktiskt. Det är ju så stort där borta... Jag är ju bara en lite skit. En skrutt. Det är lätt att bli borttappad då, eller tappa bort sig själv. Men kul ska det bli! Undrar vad han har för planer den där grabben. Jag och Frickan hade julmys igår, vi bytte julklappar och snackade skit. Jag fick en massa fina saker. Sedan dracks det lite vin (med betoning på lite), åts fruktsallad och knaprades saffrans-skorpor. Definitivt en underbar julafton! Tack hjärtat. Skulle ha blivit utgång men vi bangade ur båda två. Jag är så trött. Orkar inte sånt. Det tar hårt på kropp och sinne att jobba 6 dagar på en vecka, inte en enda rast och stå upp hela tiden. Jo, raster till att värma min varma koppen och slurpa i mig den på 5 minuter har jag ju haft! Ajöss vänner, nu drar jag till stora staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela